Představte si, že kupříkladu vyrábíte nábytek z dřevěných palet. Rádi byste jej nabízeli lidem, kteří jsou na tento styl nábytku zaměřeni, a oslovili je tak, že dají přednost vašemu tvůrčímu záměru. Těch způsobů, jak dát o sobě vědět, je více, kupříkladu PPC reklama pomocí reklamních bannerů a samozřejmě i reklama postaru, tedy tiskem letáků do poštovních schránek nebo vylepováním plakátů na různých plochách včetně billboardů.
Jedním z nejúčinnějších nástrojů v tomto směru jsou však internetové vyhledávače. Lidé, kteří takové zboží poptávají, a někdy to nemusí být přímo nábytek z palet, ale třeba jen palety jako takové, anebo povrchová úprava palet, se mohou v uvozovkách „náhodou“ dostat až na vaši webovou stránku. Je-li precizně zpracovaná, s dostatečným množstvím obrazového materiálu již realizovaných projektů, máte velkou šanci uspět.
Podmínkou je ovšem mít profesionálně ošetřené SEO, což je zkratka slov „Search Engine Optimization“, tedy v českém překladu optimalizace pro vyhledávače“. Co to v praxi znamená? Každý, kdo hledá na Internetu nějaké zboží nebo službu či jakékoli jiné záležitosti, používá tzv. klíčová slova, např. u nábytku z palet to bude nepochybně „paleta, dřevěná paleta, nábytek z palet atp.“ Pokud máte prostřednictvím SEO konzultanta dobře ošetřené SEO, vyhledávač vás může umístit do popředí a dát vám přednost před jinými výrobci nábytku z palet. Jinými slovy, čím výše ve vyhledávačích jste, tím větší šance na prodej vašeho nábytku z palet máte.
SEO consult tak efektivně vaší firmě vypomůže, aby ji lidé našli velmi rychle, i když sídlí třeba na opačném konci republiky. Některým lidem nevadí, že vaše firma sídlí např. v Tanvaldu, a vy jste z Cetoraze u Pacova, výrobky vám může dovézt přepravní společnost, anebo si pro ně přijedete s přepravní dodávkou sami.