Člověk je od přírody tvor zvídavý. No, zvědavý také, ale zvídavý zní lépe, viďte? Člověka napadají různé otázky, které ani nemusí souviset s jeho prací, nebo zájmy. Pokud ale neznáte odpověď, pak se zeptejte povolaných, nebo si odpověď najděte na internetu.
Když se potkají dva kamarádi a jeden si stěžuje na sníženou návštěvnost webových stránek firmy, hned se pozastavíte nad tím, proč mají vlastně tak nízkou návštěvnost? Má snad kamarád špatnou pověst? Nebo co ještě může odradit potenciálního zákazníka od návštěvy kamarádovi firmy na internetu?
No, jasně! Nenajde ji! Potenciální zákazník ani netuší, že kamarád má nějakou firmu, kde nabízí kvalitní zboží za poměrně slušné ceny!
A co se s tím dá dělat?
Víte, kamarád by měl vědět, co s takovou nemilou situací udělat! Proto byl i tak klidný, když si postěžoval. Znáte slovo linkbuilding? To jedna z možností, jak napravit nedostačivost webu. Možná Vám vadí, že do češtiny přibylo další cizí slovo, ale když ono vystihuje nejlépe to, co je jeho obsahem.
Linkbuilding, neboli budování zpětných odkazů, je opravdu jedna z perfektních variant, jak dostat potenciální zákazníky zpátky na kamarádův web. Nevěříte? Je to prosté. Tedy jen pro SEO odborníky je to jednoduché.
· To se určí, tzv. klíčová slova,
· ta se vloží do PR článků
· a může se začít budovat! Snadné, viďte?
Napadá Vás asi další otázka: Jak to ale ti SEO odborníci udělají v praxi? Tak to je otázka pro skutečné odborníky. Trváte na odpovědi? Tak si ji najděte na internetu. Určitě zvolíte ve vyhledávači klíčové slovo linkbuilding, viďte? To ale znamená, že jste nyní pochopili podstatu klíčových slov. To je fajn. No a od toho je krůček k pochopení toho dalšího cizího slova ve slovníku Čechů.
Návštěvnost webu se tedy odvíjí od proklikávání klíčových slov, které díky linkbuildingu pracují pro kamarádův web. A víc se v tom nešťourejte. Nejste počítačoví experti, abyste se snažili proniknout do tajů SEO.
No jo, další cizí zkratka. SEO. A dejte už pokoj, zvídaví lidé!